16 d’octubre de 2008

SOM ELS BLAUETS!!!



IVAN: “LOS BLAUETS”
POL: ELS NENS DE L’ESCOLA FEM ROTLLANA.
EMMA: A LA FOTO L’EMMA.
MARINA: ELS BLAUETS ESTAN DARRERA LA PORTA.
EDGAR: ESTEM FENT LA ROTLLANA I VEIG EL MEU CAP.
PAULA: UNA FOTO.
TONI: COSES DE LA TARDOR.
ÀLEX V.: AQUELL DE LLUNY SÓC JO, L’ÀLEX VIDAL.
IVAN: LA FOTO.
JAN: A MI.
NOA: UNA FOTO HE PORTAT. AL DAVANT UNA FOTO AMB UNA FULLA ENGANXADA. SI ALGÚ TRENCA LA FULLA, M’ENFADARÉ.
JÚLIA: SI PORTA UN CONTE, NO SE POT TRENCAR.
ANDREU: SEURE BÉ.
MARC: CAMES D’INDIS.
NOTÍCIES!!!!


Estrenem l'apartat notícies de la classe! Volem felicitar el Rubén perquè ha tingut un germanet preciós i a l'l'Alex que està esperant un germà.

MARC: EL RUBEN I L’ÀLEX.
RUBEN: SÓN FOTOS.
MARINA: DEL BEBÉ.
MARC: SÓN NOTÍCIES.
RUBEN: DE L’ENZO.
ÀLEX R.: L’ÀLEX ESTÀ AQUÍ I EL BEBÉ.
MARINA: ESTAN CONTENTS.
TOTS: ELS FELICITEM!
Esperem més notícies dels blauets!!!

8 comentaris:

aureans ha dit...

una prova

aureans ha dit...

JÚLIA DIU: MIRA EDGAR I ISAAC MATIAS QUE VA MARXAR.
I QUE LI VAM DIR ADÉU.
LA CLASSE PUPUTS I BLAUETS
LOS PUPUTS TENEN PUNXES AL CAP I SI JO ME POSO UNA PUNXA AL CAP SERE PUPUT

Marina ha dit...

Hola a tots!Sóc la Marina dels Blauets.Només dir-vos que estic molt contenta de tenir uns companys de classe tan eixerits!!M'ho passo molt bé tant amb ells com amb les mestres!!
El proper día em posaré més al mig per sortir a la foto, ja que en aquesta no se'm veu.
Seguim amb contacte!!
Petonets per tots!!

Nerea ha dit...

Bon dia blauets bon dia puputs.
Molt bè aplauso.
El Toni s´ha portat el blauet a casa.
El Ferran no ha vingut al cole.
Mira mama les noticies, posa no-ti-cies.

Besitos blauets i puputs bon cap de setmana.

MARIOLA ha dit...

L'Ivan ens ha explicat coses,ha portat la "cuca".

Marina ha dit...

Marina diu:ajudo al papa a fer el "cucuruxo"de paper per les castanyes.Li dono el "celo"

Eva ha dit...

ALEX V.: ELS BLAUETS!! AQUEST SOC JO. AQUI ESTA LA SAONA, EL JOEL, EL EDGAR.
MAMA: QUI ES AQUEST
ALEX V.:AQUEST ES EL BARBABUM. BLAUETS A LA CADIRA.
MAMA: QUI DIU BLAUETS A LA CADIRA.
ALEX V.: LA GEMMA QUE CRIDA.
ALEX V.: (MIRANT LES NOTICIES)L'ALEX REIG I EL RUBEN I LES FOTOS DEL BEBE.
MAMA: ES UN GERMÀ O UNA GERMANETA.
ALEX V.: ES UN BEBE. AQUESTES SON DOS FOTOS DE L'ALEX REIG, DE LA MAMA, QUE NO HA SORTIT.
MAMA: DE LA PANXETA DE LA MAMA?
ALEX V.: DE L'ALEX REIG.

Anònim ha dit...

TONI VA DIR (EL DIVENDRES 24/10/08) : M'HA TOCAT EL BLAUET!!!! HE TINGUT UNA BONA IDEA, QUE VOLI, ES UNA BONA IDEA...

TONI VA DIR (2/10/08): JO VULL QUE LI TOQUI EL BLAUET A TOTS ELS NENS DE LA MEVA CLASSE I JO ELS HI FARE UN APLAUSO, ES SUPERXULO.