26 de novembre de 2008

ELS ANIVERSARIS!!!


EDGAR: ÉS L'ANIVERSARI DE L'EMMA.

JOEL: HI HAN ELS NENS.

TONI: ESTEM CANTANT LA CANÇÓ DE CUMPLEANYS.

MARINA: JO VEIG EL MEU CAP.

RUBÉN: JO VEIG EL MEU!

NEREA: LA NEREA ESTÀ ALLÀ.

VICTOR: YO VEO UNA VELA.

MARC: UNA ESPELMA.

IVAN¨LA DEL NÚMERO TRES.

MARC: JO VEIG LA GISE.

TONI: PERQUÈ ANÀVEM AMB LA GISE I LA GEMMA.

PAULA: LA EMMA SOPLAVA LES ESPELMES.

MARINA: AQUEST DIA FÈIEM PSICOMOCICITAT.

EMMA: PORTO AL CAP UNA CORONA DE BLAUET.

POL: DESPRÉS FEM BRAVO (TOTS APLAUDEIXEN)

JÚLIA: DESPRÉS MENGEM EL PASTÍS.

ÀLEX. V: NO PORTEM ESMORZAR PERQUÈ ÉS LA FESTA DE L'EMMA.

MARINA: A VEGADES ELS PARES ES DESPISTEN PERQUÈ POSEN ESMORZAR.

TONI: HAN DE MIRAR EL CALENDARI DELS CUMPLEANYS. ESTÀ A FORA.

LAIA: NO VEIG EL MEU CAP.

GEMMA: QUÈ LI POSEM A LA CORONA?

NOA: LI POSEM GOMETS I UN BLAUET.

GEMMA: DE QUI SERÀ EL PRÒXIM ANIVERSARI?

TOTS: DEL POL!!!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

La LAia Diu: És l'aniversari de la Emma. Està la Gemma i la Gisel·la i surt el Barbabum.BARBABUM (ESCRIU LA LLLLLLLLLAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIA)

Anònim ha dit...

El Marc diu: m´agrada molt els ambients.

Anònim ha dit...

El Marc diu: Es el cumple de la Emma i tenia el pastis una espelma.Aviat sera el meu cumple mama i fare 4 anys.

Mireia ha dit...

Que bonica és la cançó que canteu dels aniversaris! L'Andreu ens la canta... Diu "amb la música de Dalt del cotxe hi ha una nina"!

Mireia (mare Andreu)

Anònim ha dit...

LUCÍA: ÉS L'ANIVERSARI DE L'EMMA!!!
IL MANQUE LUCÍA SUR LA PHOTO!

LA GEMMA I LA GISELA
ººººººººººººººººº123456789101

L'EMMA PORTA UNA CORONA MOLT MACA

Anònim ha dit...

TONI ESCRIU: ttttoni POOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL, CARLAA, TTTTO´NI, LAIA, RUBEN, GEMMA, EVa, MONICA, ALBERTTTTTTTTTT, SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAOOONA,

TONI: ES EL CUMPLE DE L'EMMA, ESTA LA GEMMA I LA GISEL.LA PERQUE FEIA PSICO, JO ESTIC AL COSTAT DE L'EMMA AQUI (ASSENYALA LA TAULA), NO ESTIC A LA FOTO.

VULL ESCRIURE NOMS:
TTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Anònim ha dit...

Marina diu: FELICITATS Pol i Emma!