6 de novembre de 2008

ENS ENCANTA FER PSICOMOTRICITAT I RACONS!


NEREA: EL MARC
JAN: VEIG EL TONI
VÍCTOR: JO VEO EL TONI
SAONA: EL MARC!
TONI: JO VEIG UNA PILOTA GRAN.
MARC: AQUÍ FEM GIMNASIA.
EDGAR: EN AQUESTA PANTALLA JO VEIG ELS XURROS. AQUESTA SALA ÉS DE COMOTRICITAT
JÚLIA: PSICOMOTRICITAT!
LAIA: JO VEIG ELS COIXINS.
NOA: LA GISEL·LA DIU QUE NO ES PODEN TRENCAR.
TONI: ENS DEIXA JUGAR.
VÍCTOR: HACE UN BARCO CUANDO VIENEN COLIDOS (COCODRILOS)
MARINA: ENS TREIEM LES SABATES.
ANDREU: I ELS MITJONS.
MARINA: PENSEM AMB QUÈ PODEM JUGAR.
EDGAR: HI HA UNA MURALLA.
GEMMA: QUÈ FEM AMB AQUESTA MURALLA?
MARC I VÍCTOR: TIRAR-LA!
GEMMA: COM?
TONI: EMPUTXANT-LA!
(GEMMA: ELS HI ENSENYO LA FOTO QUE VEIEU A DALT I TOTS RIUEN MOLT AL VEURE-LA!)
IVAN: FEM UNA MURALLA!
TOTS: NO!
EMMA: PECES D'ESPUMA
LAIA: JO VEIG LA LUCIA.



NOA: ÉS UNA CLASSE QUE TENEN QUE FER COSES.
EDGAR: A RACONS.
JOEL: ESTAN PAGANT.
ISABEL. AQUÍ LA LAIA.
JOEL: L'ANDREU VEIG.
MARC: RACONS
IRENE: RACONS.
LAIA: ESTIC COMPRANT.
GEMMA: QUINS RACONS TENIM PER JUGAR?
RUBÉN: EL SUPERMERCAT, A COTXES.
FERRAN: A METGES.
IVAN: AL SUPERMERCAT.
MARINA: LA PELU.
JAN: A TITELLES.
POL: AL DE COMPRAR.
ANDREU: LA CASA.
VÍCTOR: DE METGES.
NOA: DISFRESSAR-NOS.
TONI: CONSTRUIR.

7 comentaris:

aureans ha dit...

JÚLIA DIU: MIRA JO, SE DIU PSICO-MOTRI-CITAT
EDGAR ESTA A PSICOMOTRICITAT I LUCIA, JAN ES ESTE QUE TE RATLLES I FERRAN FA TXURROS

aureans ha dit...

JULIA DIU: SON RACONS SON NINOS SE DIUEN PEPITO I PEPITA (INVENTA'T)
ANDREU ESTA PAGANT A LA GENT
LAIA ESTA FORA I ESTA PAGANT GELATS

JA HE DEIXAT LO FANG AL LLIT!! MOLT BÉ FOOORT!!!!

aureans ha dit...

JÚLIA DIU: AH SOC JO LA CASTANYERA I MARC I LAIA I MARINA
AQUI ESTA LA CAMA DE TONI
UN DIA VULL PORTAR LA CUCA-COLORAINA A LA PLATJA

aureans ha dit...

JULIA DIU: LI DIU IVAN SE LLAMA GISE
GEMMA GISE ON ÉS?
GISE ESTÀ A PSICO-MOTRI-CITAT

Anònim ha dit...

toni: Avui la NOA s'ha portat el blauet.


TONI: No estic en la foto de "musitricitat", no devia anar aquell dia...

TONI:a veure si es veu el meu fang, jo vaig fer així (fent gest de picar) i es va trancar i el va arreglar l'Eva, ens vam posar la bata.
La ha trobat el papa...

Jo estava al costat del Marc és el meu peu i la meva cama.

Aquestes son la Marina i la Laia, ara sóc amic de la Laia i "reim"

Alex ha dit...

ALEX V.: A MÍ EL QUE M'AGRADA MÉS (RACÓ) ES AQUEST, EL DE COMPRAR.

Anònim ha dit...

Marina diu:fem psico motricitat no gimnàstica.Estan als xurros de goma!!L'Andreu està pagant