3 de novembre de 2008

FEM FANG I ENS DISFRESSEM DE CASTANYERA!


TONI: EL FANG
JÚLIA: EL FANG
VÍCTOR: YO LO HECHO PICANDO ASÍN
LAIA: LES PINYES I AIXÒ
NOA: LAS BELLOTAS SE ENGANXAN QUAN FEM FORATS
TONI: HO HE FET PICANT
JOEL: LAS PIÑAS
RUBÉN: QUE YO HE PICADO, YO TAMBIÉN
EDGAR: VEUS AQUESTA PINYA ÉS BRUTA DE FANG
MARINA: ESTÀ EN UN PAPER
EDGAR: ENS HO EMPORTEM A CASA
GEMMA: ON HO POSAREM?
MARINA: AL COSTAT DEL LLIT
JÚLIA: AL COSTAT DEL LLIT
LUCIA: AL COSTAT DEL LLIT
IVAN: A LA CASA, A LA COCINA
SAONA: A CASA AMB UN FIL
VÍCTOR: AL LAO DE LA CUCA COLORAINA


LAIA: LA EMMA DISFRESSADA DE VELLETA
FERRAN: DE CASTANYERA
NEREA: UN MOCADOR
NOA: UNA FOTO
IVAN: UN CONTE
TOTS: DE LA CASTANYERA
NOA: AGAFA CARGOLS
TONI: SI QUAN SURT A FORA DIU ON ESTAN LES MEVES CASTANYES
TOTS: (FAN EL GEST DE CARGOL)
MARINA: (COMENÇA A CANTAR) CARGOL TREU BANYA
TOTS: (CANTEN)
MARINA: SURTEN LES CASTANYES


MARC: SÓC LA CASTANYERA!
JÚLIA: JO TAMBÉ
TONI: DESPRÉS D’ESMORZAR
NOA: PERÒ NO ES POT JUGAR AMB L’ESMORZAR I EMBRUTAR TOTES LES COSES
JÚLIA: UN MOCADOR
JOEL: MOCADORS
TONI: VEIG EL MEU PEU I LA CAMA

NOTÍCIES!!!!!!!!!!



MARINA: LA LAIA I JO
MARINA: FOTOS DEL MEU BEBÉ
NOA. LA MARINA ÉS LA MEVA AMIGA
TONI: ESTÀ AMAGAT LES FOTOS DEL RUBEN
SAONA: EL METGE
LAIA:M'HE OPERAT DE LES ORELLES I EL NAS
MARINA: PERQUÈ ARA ESCOLTA BÉ

1 comentari:

Marina ha dit...

Marina diu: felicitats Saona pel teu "cumpleanys".
Marina canta: ets la nena més important per molts anys, per molts anys