19 de novembre de 2008

FILOSOFIA: LA CAIXA DE PENSAR


IVAN: CANTAR, BAILAR.

TONI: ESTEM A LA BIBLIOTECA.

VÍCTOR: HACE ASÍ LA GEMMA (imitant el gest).

MARINA: ESCOLTEM UN CONTE.

LAIA: AQUÍ ESTIC JO, PERQUÈ NO ESTIC MALALTA. ESTIC AQUÍ AL COSTAT DEL MARC.

TONI: EXPLICAR CONTES.

EDGAR: TOTS ESTEM AMB UN COIXÍ.

IVAN: UN CONTE.

VÍCTOR: LA CAIXA DELS NENS.

IVAN: NOOOO... LA CAIXA DE PENSAR (es toca el front amb els dits, imitant el gest de pensar).

GEMMA: QUÈ TREIEM DE LA CAIXA?

MARINA: TREU UN CONTE I UNA ESPELMA.
LAIA: FEM UN CONTE, JO EM VEIG AQUÍ.

MARC: AMB LA GEMMA.

NOA: I AMB ELS NENS DELS PUPUTS.

GEMMA: PER QUÈ ESTEM BARREJATS?

EMMA: AMB EL MANUEL!

MARC: FEM TRIPARTIT!

GEMMA: ON SÓN ELS ALTRES NENS?

MARC: AMB L'EVA.

LAIA: AMB LA MERCÈ.

GEMMA: QUÈ FEM DESPRÉS DEL CONTE?

ANDREU: BUFAR L'ESPELMA.

NEREA: A BUFAR.

NOA: ANEM A LA CLASSE.

NOTÍCIA!!!!!



SAONA: SÓN L'ANDREU I LA MARIA!

GEMMA: QUÈ VAS PORTAR, ANDREU?

ANDREU: UN DIBUIX PER LA MARIA.

MARIA: M'HO HA REGALAT L'ANDREU.

TONI: PERQUÈ ANAVEN AL SEU COLE I JA ES CONEIXIEN.

EDGAR: S'EMPORTA EL DIBUIX A CASA.

TONI: LA MARIA SERÀ UN BLAUET.

GEMMA: QUÈ LI PODEM DIR A LA MARIA?

IVAN: LI ENSENYEM L'ESCOLA FLUVIÀ.

JOEL: I LA CUINA.

NOA: I EL MENJAR.

TOTS: BENVINGUDA MARIA!!!! (aplaudeixen).

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Edgar diu: Mira, som nosaltres.
Mira la Maria i l'Andreu.
bhuyyytughjjkklllhlhññgñ´gotyoy0

Anònim ha dit...

L'Andreu i el seu papa han trobat per Internet uns contes molt interessants d'un blauet que viu a l'estany de Banyoles.
Són aquí: http://www.consorcidelestany.org/blauets/1/index.htm

Andreu i família

Anònim ha dit...

TONI: ESTIC EN LA FOTO DE L'HORT AMB L'EVA I ELS PUPUTS

TONI

Marina ha dit...

MARINA: jo també estic a la foto de l'hort amb els puputs i el Toni.