11 de novembre de 2008

PINTEM EL RIU FLUVIÀ!



VICTOR: ESTAMOS HACIENDO PINTURA

MARINA: ESTEM FENT PINTURA.

EMMA: LA FOTO DE PINTURA.

NOA: BARREJANT PINTURA.

LAIA: JO NO ESTIC AQUÍ, JO NO EM VEIG.

TONI: LA EVA QUAN VA POSAR LA PINTURA DESPRÉS VAM BARREJAR.

EDGAR: ENCARA NO COMENCEM.

GEMMA: I COM ÉS QUE NO COMENCEM?

JOEL: PERQUÈ ESTEM AMB LES MANS.

ISABEL: AQUÍ ESTÁ

NOA: SENSE PINTURA.

TONI: PERQUÈ ENCARA NO PODEM COMENÇAR. FEM EL RIU FLUVIÀ.

JÚLIA: EL RIU FLUVIÀ.

ÀLEX.V: JO AMB L'IVAN POQUET, NO, JO NO ESTIC, ESTAVA A CASA.

EDGAR: ESTÀVEM FENT TALLER.

TONI: POSAR CARAMELS QUE CANVIAVEN DE COLOR, L'AIGUA I LA SORRA.

GEMMA: DE QUIN COLOR ÉS L'AIGUA?

NOA: DE COLOR BLANC.

LAIA: GROGA.

EDGAR: MARRÓ.

TONI: ROSA.

GEMMA: L'AIGUA TÉ COLOR?

MARINA: NOOOOO

TOTS: TRANS-PA-RENT!!!

TOTS: ESTEM BRUTS!

IVAN: ESTEM BRUTS!

JOEL: LES MANS S'HAN CONVERTIT EN PLANTES.

TONI: SI PERQUÈ HI HA AIGUA.

LUCIA: ESTEM PINTANT.

SAONA: EM VAIG EMBRUTAR TOTA, PER AQUÍ (SENYALANT LA SAMARRETA)

JÚLIA: PER LA CARA.

MARINA: PEL CABELL.

PAULA: JO NO EM VEIG.

LAIA: DONDE ESTABAS PAULA?

PAULA: AL METGE.

GEMMA: I QUÈ VAM FER AMB LES BATES?

TOTS: LES BATES A CASA!

MARINA: LA MEVA BATA NO MARXEN LES TAQUES!

NOA: NI LES MEVES!

JOEL: LES MEVES SÍ.






8 comentaris:

Anònim ha dit...

mira un blauet!!!!!!! (Edgar)

Anònim ha dit...

El Edgar escriu, només lletres. mjuyt,,km cvvvvgnjuyjjjjhjjjhgbnmo.

Anònim ha dit...

Mira el Jan, el Toni, la Saona....tots, estem a classe de Tallers, són wtrels blauets. Mira mamà la lletra de Toni!!!!!

jjjjjjjjjjo8jkkklby og yo jmb¡p'


Edgar:hi nEspera. eh, ara jo, jo també tinc que fer-ho, jo tot sol. tinc una casa. Tinc un amic que es diu, Marc, Joel i Nerea, Ferran, Toni...Gemma...

Anònim ha dit...

Edgar: Ara jo ho faré tot sol, vale?
I tinc un germanet que es diu Gabriel. Ara jo.

Tu fas servir això (el ratoli) del ordinador i jo ai´`o (el teclat) vale.

Escriu l'Edgar: l mlm kjmmmmmnhllllllllllop0oñ-nbhy7

Anònim ha dit...

L'Edgar escriu tot, sol.

bhy7yujjbvhjj09.oljojoojh¡j-nkm
ñpolkiujhygju

Alex ha dit...

ALEX V: Jo no estic !!

Nerea ha dit...

Bon dia puputs y blauets,que us lo passeu molt bè, la Ona i en Luis van a la clase dels puputs.Bon dia als bluets i bona tarde ( nerea esta cantant) TODA LA MUSICA LALALALELO TODA LA MUSICA LALALALELO.
EEEEEEEeeeeeeeeeeeeeewwwwww ( esta escribint la nerea) Dema ens veiem petonets a tots.

Anònim ha dit...

La Laia diu: Aqui no estic jo, estava malalta. M'havien operat.