2 de desembre de 2008

ANEM A LA PISCINA!

TONI: ESTEM EN UNA FILERA PER ANAR A L'AUTOCAR.
JÚLIA: EM VEIG JO.
MARC: QUAN ANEM AMB AUTOCAR ANEM A LA PISCINA.
LAIA: JO VEIG EL MEU CAP, EL MEU GORRO, LA MEVA CHAQUETA I LA MEVA CAMISETA.
NEREA: JO VEIG MI CAP.
TONI: JO VEIG LA NATÀLIA I LA GEMMA.
MARC. NO ÉS LA GEMMA ÉS LA PILAR!
PAULA: VEIG EL MEU CAP, ESTIC ENFADADA PERÒ NO PLORO.
SAONA: JO VEIG EL CAP DE LA MARIA.
LAIA: JO VEIG EL MEU CAP.


JAN: ANEM A LA PISCINA I SALTEM.
PAULA: ESTEM AL VESTUARI.
ISABEL: (FA UN PARÀGRAF EN FINLANDÈS)
LUC: PISCINA.
NOA: ESTEM FENT TREIENT-NOS LA ROBA.
IVAN: ENS TREIEM LOS MITJONES.
MARIA: ANEM A LA PISCINA, AS BANYAT A LA PISCINA.
FERRAN: ENS TREIEM LA ROBA.
TONI: HI HA PER PENJAR.
JÚLIA: I LA POSEM AL BANC.
IVAN: PLEGO LA ROBA.
MARC: JO LA PLEGO SOL.

TOTS: ESTEM NADANT (Mentre ho diuen mouen els braços)
TOTS: A LA PISCINA!

LUCIA: PORTEM XURROS.
EMMA: ANEM A L'AIGUA NADANT.
NOA: NO HEM DE MOSSEGAR NI PELLISCAR.
JÚLIA: HI HA L'ANNA.
MARINA: DESPRÉS ENS DUTXEM.
FERRAN: I POSEM LA TOVALLOLA.
NOA: FEM UN TREN.
GEMMA: QUE US DONO QUAN ARRIBEM A L'ESCOLA?
TOTS: UNA GALETAAAA!

NOTÍCIA!!!!!
L'AITANA DE CABUSSETS ENS HA FET UN DIBUIX! DELS BLAUETS!

TONI: EL DIBUIX DE L'AITANA.
MARINA: VA DIBUIXAR L'EVA I LA GEMMA I ELS NENS.
EDGAR: ALGUN NEN ESTÀ DE PEU.
SAONA: VA SER UN REGAL.
JÚLIA: HO HEM PENJAT A LES NOTÍCIES, PERQUÈ ÉS GUAPO.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Marina diu: m'agrada nedar a la piscina amb el xurro.
La Isabel és la meva amiga.
L'Aitana ens ha portat un regal

Anònim ha dit...

ALEX R DIU: ESTA ES LA PISCINA Y ESTA TAMBIEN

Mireia ha dit...

Ara ja posem el cap a dins de l'aigua!

Andreu