21 de gener de 2009

EL NADAL ENS HA PORTAT MOLTES NOTÍCIES!!!


JOEL: HI HA EL JAN!

TONI: VEIG L'EDGAR.

PAULA: VEIG A LA SAONA.

ALEX.R: I LA LUCÍA!

LAIA: VEIG LA SAGONA.

GEMMA: PER QUÈ SORTIU A LA FOTO?

SAONA: PERQUÈ HE PORTAT LES FOTOS.

GEMMA: QUÈ PASSA QUE SURTEN TOTS JUNTS?

NOA: PERQUÈ LES NOTÍCIES TENEN QUE ESTAR ALLÀ.

GEMMA: PORTEN NOTÍCIES AQUESTS NENS?

JAN: ESTEM EN UNA FOTO.

GEMMA: QUINA NOTÍCIA PORTA LA SAONA?

TONI: EL SEU BEBÉ.

MARC: ESTÀ DORMINT EL SEU BEBÉ.

NOA: NO S'HA DE DESPERTAR EL GERMANET DE LA SAONA.

TOTS: LA SAONA HA TINGUT UN GERMANET!

GEMMA: COM ÉS EL BEBÉ.

TOTS: PETIT, NOSALTRES GRANS.

GEMMA: QUÈ HA DE FER LA SAONA SI JA ÉS GRAN?

TONI: CUIDAR EL BEBÉ.

LAIA: CUIDAR EL BEBÉ.

GEMMA: LA SAONA AJUDA A LA MAMA?

TOTS: SÍIII!!!

SAONA: UN DIA L'UG VA PIXAR LA CARA DE LA NELI I VA CAURE CACA A TERRA FINS AL SEU LLIT.

GEMMA: QUI TÉ GERMANS PETITS?

MARC: JO TINC GERMANS MÉS PETITS.

NEREA: JO TINC DOS BEBÉS.

GEMMA: PERÒ SÓN NINOS NO?

NEREA: SÍ.

MARINA: SI DEIXEU SOL EL BEBÉ AL SOFÀ PODRIA CAURE. UN DIA QUAN EL POL ERA PETIT VA CAURE AL PARQUE.

GEMMA: LA NOTÍCIA DE LA LUCÍA, QUÈ EXPLICAVA?

SAONA: VA ANAR A CASA D'UNA AMIGA SEVA.

TONI: A DORMIR JUNTES.

MARIA: HA DORMIT AMB UNA NENA A CASA.

GEMMA: LA LUCÍA VA PLORAR?

MARINA: NOOO

GEMMA: COM ESTAVA LA LUCÍA?

SAONA: CONTENTA.

GEMMA: SI ANEM A DORMIR A FORA NO S'HA DE PLORAR...

TONI: JO VAIG ANAR A CASA LA IAIA I NO VAIG PLORAR.

EDGAR: JO EM VAIG QUEDAR A CASA ELS MEUS AVIS DOS DIES I TINC DOS GOSSOS MOLT GRANS.

GEMMA: QUÈ DEIA LA NOTÍCIA DEL JAN?

JAN: QUE JA NO TÉ XUMET.

GEMMA: HI HA NENS QUE PORTEN XUMET?

MARINA: ELS BEBÉS.

NOA: JO SÍ.

JÚLIA: I JO.

EMMA: I JO.

NEREA: JO SÍ.

MARIA: JO NO.

GEMMA: QUÈ ENS PASSA SI PORTEM XUMET A LES DENTS I A LA BOCA?

EDGAR: SE'NS FAN MALBÉ.

SAONA: UN DIA VA APARÈIXER UNA ESTRELLA QUE ES DEIA GALÀCTICA, VA AGAFAR EL XUMET I VA DEIXAR DUES TORTUGUES.

GEMMA: ON VAS DEIXAR EL XUMET JAN?

JAN: ALS REIS.

GEMMA: I LA NOTÍCIA DE L'EDGAR QUÈ DEIA?

TONI: JA NO BEU AMB CANYA NI BIBE.

TOTS: ARA BEU AMB GOT.

FERRAN: EL PAPA EM DÓNA BIBE.

GEMMA: QUÈ LI HA DE DIR EL FERRAN AL PAPA?

TONI: QUE LI DONGUI GOT.

GEMMA: EL BIBE ÉS DE PETITS.

MARINA: LA MAMA EM POSA BIBE.

GEMMA: DONCS LI DIUS QUE NO EN VOLS DE BIBE.

4 comentaris:

Marina ha dit...

MARINA diu: la mama diu bibe però és un got gran de llet...

Anònim ha dit...

TONi: que la saona no prengui bibe, escriu ell i em pregunta que diu aqui i quan li dic riu: tyuopçñpñjhuyterqwzasdffgh
qwetyuiop.
VULL QUE SORTI AQUESTES NOTICIES:
victor i al EDGARELKHJHHHHGGHIGHTGUYTREE2F4RYGFRYGRFRFF han de venir a casa a jugar

aureans ha dit...

JÚLIA: NO ERA VERITAT! JO MAI HE PORTAT XUMET, NO M'AGRADA. PERÒ TINC XUMETS DELS NINOS, SÓN PETITS I DE VEGADES ME'LS POSO A LA BOCA.
EL NIL TAMPOC TÉ XUMET,NOMÉS DE MOSSEGAR.
ADEU

Mireia ha dit...

Moltes felicitats a tots! Ens agrada molt portar notícies de coses que fem, de llocs on anem... Us recomanem l'espectacle de Samfaina de Colors "Nou pometes té el cançoner"! Si podeu, aneu a veure'l o que vinguin a l'escola!

Andreu i família