13 de febrer de 2009

Ens encanta jugar al pati!!!


IVAN: QUÈ FA L'ANDREU?
ANDREU: ESTAVA FENT UNA CASA AMB PEDRES.
IVAN: MIRA MI HERMANO!
GEMMA: QUI HI HA?
TONI: HI HA ELS GRANS.
NOA: EL MARC QUERALT ESTÀ TIRAT A TERRA.
MARC: JO ESTAVA AMB LA BICICLETA.
ÀLEX. V: TENIM MOLTES BICICLETES!
GEMMA: QUÈ FÈIEU AQUÍ JAN I POL?
POL: A FER UN PASTÍS.
FERRAN: JO MA VEIG A MI.
GEMMA: A QUÈ JUGÀVEU NOA I FERRAN?
FERRAN: PARLANT.
ÀLEX. V: JO EM VEIG MOLT LLUNY.
GEMMA: DE QUÈ PARLÀVEU?
NOA: DE NO FER-ME MAL AMB EL RASCLET.
GEMMA: PER QUÈ SERVÈIXEN ELS RASCLETS?
TOTS: PER JUGAR A LA SORRA.
EDGAR: ESTÀVEN PARLANT UNA MICA I JUGAR.
GEMMA: A QUÈ JUGÀVEU EDGAR?
EDGAR: A ATRAPAR LA NOA I LA MARIA.
ÀLEX. V: JO LI VAIG DIR A LA NOA QUE CORRI MOLT.
(VEIENT UNA ALTRA FOTO)
JOEL: LA JÚLIA I LA LUCÍA QUE JUGÀVEN.
JÚLIA: A FER UNA CASETA PER NOSALTRES DUES.
LUCÍA: I PER LA MARIA.
MARIA: HEM FET UN PASTÍS AMB UNA GALLEDA I HEM DORMIT A CASA.
GEMMA: QUE VIVÍEU A LA MATEIXA CASA QUE ELLES PAULA?
PAUlA: SÍ, I AIXÒ VERD ÉS EL SOFÀ.
GEMMA: ISABEL QUÈ PORTES?
ISABEL: PASTÍS.
GEMMA: MIREU A TOTES LES FOTOS SURT LA ISABEL AMB EL PASTÍS!
(LA ISABEL RIU)
GEMMA: EMMA A QUÈ JUGÀVES AQUÍ?
EMMA: A FER PASTÍS.
GEMMA: QUÈ FA AQUÍ EL JOEL?
TOTS: AMB BICICLETA, ANAVA RÀPID.
GEMMA: PER QUÈ ET SERVEIXEN LES GALLEDES JÚLIA?
JÚLIA: PER SEURE.
MARC: PERQUÈ ÉS UN RESTAURANT.
GEMMA: JUGÀVEU A RESTAURANTS?
JÚLIA: SÍ.
GEMMA: QUI ERA EL CUINER?
JÚLIA I LUCÍA: JO!!!
MARIA: QUE HAN POSAT UNES GALLEDES, UNA PALA, UN CARRETÓ I UN CARRETÓ DE FER PASTÍS.

6 comentaris:

Marina ha dit...

Marina diu: a mi m'agrada molt jugar amb els rasclets grans,amb els patinets i amb les bicis.La Isabel fa molts pastissos!

Anònim ha dit...

La Laia diu: Jo quan feia un pastís era cuinera amb el Rubén, la Paula, la Nerea i la Marina. Igual que la neu. M'estava netejant les mans i feia boletes. I estava mirant el calendari, mirant l'ordinador.I també que estava parlant amb la Maria per telèfon i no contestava.

Anònim ha dit...

PAULA DIU: M´AGARDA MOLT JUGAR AL PATI. M´AGRADA ESCRIURE AL BLOC PERQUE LA GEMMA DIU QUE L´ARBRE HA DE TENIR MOLTES ARRELS.

Mireia ha dit...

L'Andreu diu: m'agrada mooooooooolt fer de paleta amb la sorra, fer cases, escoles, contenidors, pobles... I també m'agrada jugar a fer que sóc un cambrer en un restaurant i portar safates i plats plens de verdura i pollastre!

Anònim ha dit...

TONI: M'AGRADA JUGAR AMB L'EDGARD I EL VICTOR, NO HO SABIES?

MARIA ha dit...

Maria ha dit: jo jugava amb la Nerea, Luc i la Saona a pales i galledes