7 de maig de 2009

ANEM DE COLÒNIES!



GEMMA: QUÈ ÉS EL QUE MÉS US VA AGRADAR DE LES COLÒNIES?

MARIA: EM VA AGRADAR LA CASA.

ANDREU: M'AGRADAVA MOLT DORMIR EN AQUELLES LLITERES AMB L'ANEGUET UI!

PAULA: EM VA AGRADAR MOLT DORMIR A LA LLITERA.

TONI: M'HA AGRADAT MOLT JUGAR A LA GUERRA DE BOMBARDES.

EMMA: TIRÀVEM AIXINS. (FA EL GEST)

NOA: FARINA!

EDGAR: I QUI QUEDAVA MÉS BLANC ERA EL QUE GUANYAVA I LA CAPUTXA ESTAVA PLENA DE FARINA.

MARINA: M'HA AGRADAT MOLT DORMIR A DALT DE LA LLITERA.

NOA: M'HAVIA AGRADAT LA PEDRA QUE EL XAMAN TENIA PER CURAR EL GUERRER DELS INDIS.

NEREA: EL BOSC.

EDGAR: JO HE VIST A LA FOTO UN ARBRE TALLAT, PERQUÈ VOLIEN FER ALGO DE FUSTA.

TONI: IGUAL EL VENT EL VA TIRAR.

MARC: PERQUÈ ELS DEMÉS ESTAVEN AIXECATS.

LUC: LA CASA.

IVAN: CÓRRER.

IRENE: DORMIR.

ANDREU: NO ME'N RECORDO AMB QUI DORMIA.

JOEL: EM VA AGRADAR DORMIR AMB LA ISABEL.

JAN: EL CAMÍ.

ISABEL: A LES COLÒNIES DORMIR.

LUCÍA: DORMIR AMB LA JÚLIA I LA SAONA.

ÀLEX.V: DORMIR AMB LA PAULA I L'EDGAR.

PAULA: LA LAIA DORMIA AMB LA IRENE.

FERRAN: LES LLANTERNES.

POL: EM VA AGRADAR BALLAR.

SAONA: ANAR A L'AUTOCAR.

JÚLIA: DORMIR AMB EL LUC.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

TONI: M'AGRADA MOLT ANAR AL COLE, EM VA AGRADAR LA GUERRA DE BOMBARDES, VAIG RECOLLIR MOLTS PAPERS I EM VAN REGALAR UNA BOSSA DE PATATES. M'AGRADA MOLT ANAR AL COLE FLUVIA AMB EL BLAUET.
ESTIMO MOLT A L'EVA I A LA GEMMA. M'AGRADA MOLT JUGAR AMB EL EDGAR, FERRAN, EL VICTOR I LA NOA

Mireia ha dit...

ANDREU diu: Ja recordo amb qui dormia, amb en Toni!

Quan van venir els indis jo deia "em sembla que diuen adéu!"... no m'agradava gaire la guerra de farina.

L'any que ve voldré tornar a anar de colònies!

Anònim ha dit...

Marina diu que li ha agradatmolt anar de colònies.M'agradaria anar més cops.Vaig jugar amb la Noa, el Ferran,..amb tots els nens!!