14 de maig de 2009

HEM FET TANTS AMBIENTS!






EDGAR: AIXÒ ÉS AMBIENTS!
TONI: CONTES DEL MÓN.
GEMMA: AMB QUI FEU CONTES DEL MÓN?
TONI: AMB L'EVA.
GEMMA: QUÈ FEM A CONTES DEL MÓN?
MARC: LLEGIR LLIBRES.
NOA: A FER TEATRE DE PAGÈS AMB PLANTES I CARGOLS.
SAONA: FEM TITELLES.
EDGAR: TAMBÉ UN TEATRE DE TITELLES DE LA CAPUTXETA.

IVAN: AQUÍ CUINEM.
GEMMA: AMB QUI FEM CUINA?
TOTS: AMB L'ALBA!
JÚLIA: FEM BOMBONS.
TONI: ENS RENTEM LES MANS.
IRENE: DAVANTAL.
NOA: FEM CANAPÉS.
FERRAN: I XOCOLATA.

TOTS: ENFANGA'T!
GEMMA: aMB QUI FEM ENFANGA'T?
TOTS: AMB LA MERCÈ!
POL: FEM FANG, HEM DE FER UNA FORMA.
MARIA: HEM DE POSAR PALITOS.
RUBÉN: BASTONS.

EDGAR: JOCS D'AQUÍ I D'ALLÀ.
PAULA: AMB LA GISE. RUBÉN: FEM UN SALT I SALTEM ELS CERCLES.
MARC: CORREM, CORREM.
MARINA: SI LA GISEL·LA PARA LA MÚSICA I NO TENIM ARO HEM D'ANAR A L'ARO.

MARINA: AMB LA GEMMA!
NOA: LA FARÀNDULA.
IVAN: MAQUILLAR.NOS.
RUBÉN: I FEM TEATRE.
MARC: FEM UNA HISTÒRIA.

TOTS: PAPER, PAPER!
PAULA: AMB LA NORMA.
JOEL: ENGANXEM PAPERS.
IVAN: ENGANXEM A ALLÒ RODÓ.
POL: ÉS PER POSAR PAPERS.

PAULA: AMB L'ANNA!
IVAN: DANSEM.
FERRAN: FEM UNA ROTLLANA.
ÀLEX.V: POSEM MÚSICA.

JAN: ESTEM FENT AMB FRUITA.
EDGAR: PINTAR-LA.
TONI: LA SUQUEM EN UN PAPER.
LUC: ESTÀ PINTANT EL PAPER.
NOA: AMB LA TERESA.

GEMMA: I QUANTS AMBIENTS US FALTEN PER FER?
TOTS: UN!!!
GEMMA: AIXÒ VOL DIR QUE SERÀ L'ÚLTIM AMBIENT?
SAONA: SI I JA ESTÀ.
IVAN: I NO FAREM COLE.
NOA: ANIREM A LA BIBLIOTECA.
TONI: FAREM VACANCES.
FERRAN: ENS HO PASSAREM BOMBA!
TOTS: SÍ!!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Marina diu:m'agradan molt els ambients, sobretot amb la Gemma i la Eva

Mireia ha dit...

ANDREU diu: A mi em va agradar molt fer la Faràndula. Em vaig pintar la cara de color verd perquè era un "extraquerrestre". També m'agrada Jocs d'aquí i d'allà, al pati. I Tot dansant... TOTS TOTS TOTS M'AGRADEN MOOOOOLT!

Anònim ha dit...

TONI: T'ESTIMO MOLT GEMMA (ESCRIT AMB PACIENCIA PEL TONI)
M'AGRADA MOLT FER FANG I M'AGRADA MOLT LA GRANJA QUE HEM FET AL COLE I ELS CAVALLS.

TONI T TO IFIU GHGUGHBXGF

Anònim ha dit...

La família de l'Ivan us desitja a tots que passeu unes bones vacances, que us les mereixeu perquè heu treballat molt aquest curs. Fins al curs que ve.