11 de juny de 2009

BONES VCANCEEEESSS!!!!

GEMMA: QUÈ ENS HA AGRADAT MÉS DE P-3?

MARC: A MI LA GRANJA, PRQUÈ EM VA AGRADAR ANAR A VEURE LA PEDRA LILA.

NOA: A MI ANAR DE COLÒNIES, PERQUÈ ELS INDIS QUAN JO ESTAVA PLORANT HEM VAN CUIDAR MOLT BÉ.

MARIA: M'AGRADA DORMIR A COLÒNIES.

LAIA: A MI EM VA AGRADAR QUAN VAM TORNAR AL COLE DE LES COLÒNIES.

POL: A MI LA GRANJA I LA PEDRA LILA.

EMMA: A MI M'AGRADA DORMIR AMB LA LILI.

MARINA: M'AGRADA FER PAPER PAPER AMB LA NORMA.

NOA: A MI M'HA AGRADAT FER LA FARÀNDULA AMB LA GEMMA.

SAONA: M'HA AGRADAT JUGAR AMB LA EVA AMB LES CORDES AL PATI.

JÚLIA: M'HA AGRADAT FER BOMBONS.

ISABEL: JUGAR A RACONS A LES TITELLES.

LUCÍA: JUGAR AMB L'EVA I LA GEMMA A FER PINTURA.

MARIA: HE DIBUIXAT PUNTETS.

MARINA: JUGAR AL PATI A FER UN PASTÍS.

NEREA: A MI M'AGRADA JUGAR AMB LA MARINA.

PAULA: PINTAR EL BLAUET.

ANDREU: A MI M'AGRADA JUGAR AL PATI.

LUC: A LES COLÒNIES.

IRENE: JUGAR AMB LA GEMMA A RACONS.

ANDREU: A MI M'AGRADA DORMIR A COLÒNIES.



GEMMA: QUÈ PASSA D'AQUÍ UNS DIES?

MARIA: ANEM DE VACANCES I L'ÚLTIM DIA ANIREM A P-4.

GEMMA: ON US AGRDARIA ANAR DE VACANCES?

MARC: JO VULL ANAR AL CÀMPING.

NEREA: JO A CASA.

PAULA: A LA VALLDÒRIA.

MARINA: AL CÀMPING.

NOA: A CALELLA A BANYAR-ME A LA PISCINA.

MARIA: JO VULL ANAR UN DIA AMB LA PAULA.

SAONA: A FORMENTERA.

ÀLEX V: A LA PLATJA.

ISABEL: A LA PLATJA.

ANDRE: JO A SANT PAU.

JÚLIA: A FLIX.

EMMA: A LA PLATJA.

LUCÍA: A LA PLATJA.

JAN: AL CÀMPING I A LA PLATJA.

ALEX R: AMB EL PAPA, LA MAMA I EL DANI A CASA.

LAIA: A LA PISCINA.

FERRAN: A LA PLATJA.

LUC: A CASA AMB LA SESI.

IRENE: A LA PLATJA. UN DIA VAIG ANAR AL CÀMPING.

POL: AL PARC DEL COSTAT DE LA PLATJA.

IVAN: EN MI BANYERA.

TONI: A CASA.



TOTS: BONES VACANCES!!!!!!!!!!!!!!!

2 comentaris:

Mireia ha dit...

Apa, que us ho heu passat bé aquest curs, eh? L'any que ve... més!

Bon estiu i un petó ben gran a tots!

Andreu i família

Inés ha dit...

L'Andreu està divertidíssim!