14 d’octubre de 2009

ANEM AL LICEU A VEURE PERE I AL LLOP



 

ANDREU. LI AGRADAVA EL GAT PORQUE NOVIA MOLT LA CUA
VICTOR LI AGRADAVA EL LLOP PERQUE ES VA MENJAR L'ÀNEC I QUAN SORTIA S'ASSUSTAVA EL "CHICO" QUE EXPLICAVA AL CONTE (referint-se al narrador/director)
JOEL: LI AGRADAVA QUAN SALTAVA L'ÀNEC PERQUÈ ESTAVA SALTANT.
ALEXIS: A MI M'AGRADAVA COMO SALTO L'ÀNEC I EL PERRITO QUE ESTABA ALLÍ ABAJO Y COMIÓ EL PÁJARO.
MARINA: A MI EM VA AGRADAR EL PERE.  VAM ANAR AL LICEU
TOTS: CREIEM QUE VAM SABER ESCOLTAR MOLT
ÀLEX: M'AGRADAVA AL PERE PERQUÈ ERA MOLT GUAI. VAIG ESTAR CONTENT QUAN NO ESTAVA EL LLOP PERQUÈ QUAN APAREIXIA L LLOP TENIA POR.
EMMA: A MI EM FEIA GRÀCIA EL LLOP, EM FEIA RIURE.
SAONA: A MI EM VA AGRADAR MOLT EL GAT PERQUÈ ANAVA INTENTANT SALTAR A L'ARBRE.
ANDREU: A MI M'AGRADARIA SER UN CAÇADOR PERQUÈ TENIA UNA ESCOPETA.
JÚLIA: A MI M'AGRADARIA SER EN PERE PERQUÈ TIRAVA LA CORDA PER AGAFAR EL LLOP.
JOEL: A MI M'AGRADARIA SER L'OCELL PERQUÈ ESTAVA VOLANT.
NEREA: A MI M'AGRADAVA EL GAT PERQUÈ ESTAVA SALTANT.
IVAN: A MI EM VA AGRADAR EL LLOP PERQUÈ MOSSEGAVA. M'AGRADARIA QUE EM MOSSEGUÉS
JOEL: A MI NO PERQUÈ SORTIRIA SANG....
LUCÍA: A MI M'AGRADARIA SER EL LLOP I EL PERE.
 IRENE: IRENE ELS MÚSICS TOCAVEN... EL TAMBOR
MARC: JO VAIG VEURE LA FLAUTA
FERRAN: A MI M'HA AGRADAT EL LLOP QUAN S'HA MENJAT L'ÀNEC.
ALEXIS: A MI ME GUSTABA CUANDO EL ÁRBOL ESTABA AL LADO DEL PÁJARO.
DIANA: ELS MÚSICS ES TOCAVEN EL "PELO"
VÍCTOR: EL "ASENTO" ERO DE COLOR VERMELL I TENIA UNES COSES PER POSAR LES DUES MANS.
MARINA: VA SEURE AL COSTAT D'EN MARC I D'EN JOEL. I EL TEATRE ERA MOLT GRAN.
IVAN: NO ERA MOLT PETIT.
JOEL: JO NO PENSAVA QUE ERA PETIT. ERA MOLT GRAN. JO HE VISTG UN TROS, MOLT MOLT GRAN.
JAN: A MI EM VA AGRADAR QUE EL GAT VA PUJAR A L'ARBRE I LLAVORS S'AGUANTAVA A DALT. I LLAVORS L'OCELL VA CAURE.
LEO: A MI ME HA AGRADADO LOS QUE SE COMIERON LOS PÁJAROS
VÍCTOR: EL LLOP
LEO: SE LLAMAN UN TIGRE
JOEL: SE REFIERE A UN LOBO.
EMMA: PUES QUE L'ÀNEC SE'N VA ANAR AL FONS DE LA PANXA DEL LLOP.
NOA: A MI EM VA AGRADAR EL MÚSIC QUE TOCAVA EL "CLARINETE" PERQUÈ ERA AMB FLORS DE COLOR ROSA I VERMELL.
POL: HI HAVIA DOS CAÇADORS QUE DISPARAVEN EL LLOP. LES ESCOPETES SI DISPARAVEN FEIEN SOROLL, EREN MOLT GRANS.
ÀLEX V: EL LLOP FEIA MOLTA POR AMB LES ESCOPETES DE VERITAT
JOEL: NO, EREN "DE JUGUETE"
VÍCTOR: NI LES ESCOPETES NI EL LLOP ME FAN POR.
JAN: A MI NO ME VA FER POR LES ESCOPETES NI EL LLOP.
LAIA: AL LICEU HI HAVIA NENS I NENES D'ALTRES CLASSES MÉS GRANS, D'ALTRES ESCOLES.








1 comentari:

eudaldclota ha dit...

L'Andreu diu: el timbal em va agradar molt!