7 d’octubre de 2009

FEM D'INVENTORS I INVENTORES!!!


LAIA: VAM FER COLLARETS I ALTRES COSES.
NOA: JO VAIG FER UN COLLARET RODÓ MOLT DIFÍCIL. VAIG FER UN NUS A SOBRE DE L'ALTRE AMB UNA CORDA DE COLOR VERD FORT EN UN "RULO".
LUCIA: JO VAIG FER UN COLLARET AMB PINCES I UNA CORDA.
JÚLIA: JO ESTAVA FENT UNA CARRETERA AMB PINCES I RULOS.
JAN: JO VAIG FER UNA COSA AMB DOS RULOS: UNA "NAVE" QUE DISPARA. I AMB UNA CORDA I TAMBÉ TRES PINCES.
EMMA: JO VAIG FER UN COLLAR AMB TRES RULOS.
JOEL: VAIG FER UN ROBOT AMB CORDES, PINCES I RULOS.
ÀLEX R.: JO HE "HECHO" UN ELEFANT AMB PEUS I CUA, "PEQUEÑITA".
MARINA: AMB UNA CORDA.
ÀLEX R.: SÍ! I UNAS OREJAS MUY GRANDES.
FERRAN: JO FAIG UN "COCODRILO" AMB PINCES, RULOS I AMB LES CORDES.
ÀLEX V.: JO VAIG FER UN COLLARET AMB PINCES I UNA CORDA. VAIG POSAR MOLTES PINCES, UNES IGUALS I UNES ALTRES IGUALS.
IVAN: JO VAIG FER UNA NAU. ERA UN "RULO" I PINCES, ALS COSTATS, CINC EN VAIG POSAR!
LEO: VAIG FER UN COHET CON UNA PINÇA
MARIA: AMB UNS "RULOS" I AMB UNES CORDES HE FET UN LLAÇ I UN COTXE.
POL: VAIG FER UNA NAU AIXÍ AMB UNS "RULOS" I VAIG PASSAR UN FIL DE COLOR VERD FLUIX.
ALEXIS: JO ESTABA HACIENDO UNA SERPIENTE GRANDE.
MARINA: HE FET UN COHET AMB UN "RULO", PINCES I TAPS DE CERA.
VÍCTOR: JO HE FET UNA CARRETERA I HE POSAT UNA CORDA VERDA DINS UN "RULO" I HE POSAT PINCES.
IRENE: UN COLLARET AMB PINCES.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Marina diu: m'agrada molt fer collarets.També en faig a casa.