27 de gener de 2010

COSMOCAIXA



SOM ELS BLAUETS I HEM FET AQUEST COMENTARI NOSALTRES:

VAM ANAR AL COSMOCAIXA I VAM JUGAR MOLT AMB L'AIRE QUE FEIA MOURE ELS GLOBUS PERQUÈ HI HAVIA UN VENTILADOR GEGANT.

TAMBÉ VAM JUGAR AMB AIGUA I BARCOS; FLOTAVEN SOLS I NOMÉS S'ENFONSAVEN SI HO FEIEM AMB LA MÀ.

A MÉS A MÉS VAM JUGAR AMB “POMPES DE SABÓ”; I QUAN FEIEM UNA BOMBOLLA TRIANGLE SORTIA AMB FORMA RODONA !!

I TAMBÉ VAM FER MÚSICA. FEIEM SERVIR PALANQUES I NO TOTS ELS INSTRUMENTS SONAVEN DIFERENT, NO EREN IGUALS.

I “LO DE PARLAR”. UNA MONITORA PARLAVA PER UN CANTÓ I LA SENTÍEM. HI HAVIA UN TUB QUE ANAVA D'UN COSTAT A L'ALTRE; SEMBLAVA COM UN MICRÒFON.

I L'ÚLTIM: L'HIPOPÒTAM. EL VAM ACONSEGUIR AIXECAR. ÉS COM UNA COSA QUE HI HA AL PARC, QUE UN NEN SEU A UN COSTAT I L'ALTRE A L'ALTRE, I L'ALTRE SEU AL MIG. NECESSITÀVEM MOLTA FORÇA.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

LUCIA S´EST BIEN AMUSÉ À COSMOCAIXA ET VOUDRA Y REVENIR AVEC PAPA, MAMAN ET PABLO.
(LUCÍA SE LO HA PASADO MUY BIEN, NO HA LLORADO, Y QUERRÁ VOLVER CON TODA SU FAMILIA)

Anònim ha dit...

Marina diu:m'ho vaig passar MOLT BE!!Estic escribint això amb l'ajuda de la mama.M'agradan molt les lletres.Vaig agafar el "barco" rosa, on l'amor s'hi posa.