17 de febrer de 2010

LA RÍNXOLS D'OR I ELS TRES OSSOS

6 comentaris:

aureans ha dit...

JÚLIA DIU: M'HA AGRADAT MOLT FER UNS DIBUIXOS DE LA RINXOLS D'OR. JO VAIG FER EL QUE ES MENJA LA SOPA. ESTAVA MALALTA I LUCIA VA PARLAR AL MEU DIBUIX.POTSER ERA LUCIA LI SENTIA LA VEU.

Mireia ha dit...

ANDREU diu: "Jo vaig fer la Rínxols d'Or és a dins de casa" i em va agradar molt fer-ho. A casa meva tinc el conte de la Rínxols d'Or que va a buscar bolets i també entra a la casa, es menja la sopa, trenca la cadira i s'adorm al llit de l'osset petit que, quan la veu, fa un crit. No s'ha de ser tan tafanera, Rínxols d'Or!!!

aureans ha dit...

JÚLIA DIU: TOTS ENS HEM ENFADAT MOLT PERQUÈ S'HA TRENCAT EL LLIBRE DE TONI I LUCIA DE CAN SALADRIGAS.QUI HA SIGUT?
JO HE AGAFAT DINERS DE LA GUARDIOLA PER COMPRAR UN LLIBRE NOU. PERÒ ELS LLIBRES NO ES PODEN TRENCAR

Marina ha dit...

Marina diu: la Ingrid,la Pilar i la Laura s'han enfadat molt perquè hem trencat un llibre.No ho tornarem a fer!!!

CEIP FLUVIÀ ha dit...

HOLA,

SOM ELS BLAUETS I DEMANEM PERDÓ. AVUI A LA CLASSE HEM ESTAT PORTANT ELS DINERS PER COMPRAR UN ALTRE LLIBRE DE TUTANKAMON I DESPRÉS EL PORTAREM A LA BIBLIOTECA.

HEM APRÈS QUE NO HEM DE TRENCAR NI TREPTITJAR MÉS ELS LLIBRES. HEM DE MIRAR TRANQUILS ELS LLIBRES I PASSAR BÉ LES PÀGINES.
TAMBÉ HEM APRÈS QUE LA CATIFA SERVEIX PER SEURE I LLEGIR CONTES.

FIRMEM: MARIA MARTÍNEZ, ÀLEX VIDAL, NOA MEMBRADO, VÍCTOR MATEOS, JOEL PARDO, MARC RAMOS, JÚLIA MUNTÉ, NEREA LÓPEZ, LAIA RODRÍGUEZ, SAONA VOLTAS, FERRAN ESTURILLO, ANDREU CLOTA, PAULA MATEOS, IVAN POQUET, JAN BALCELLS, IRENE RUIZ, ALEXIS VARGAS, EMMA PLATAS, LUCÍA BUSQUÉ, MARINA JURADO, TONI ÁLVAREZ, POL PASCUAL, ÀLEX REIF, DIANA MAISLER.

Mireia ha dit...

ANDREU diu: Els llibres s'estimen com les persones. Tots els llibres: els nostres, els de la biblioteca i els de l'escola. N'hem de tenir molta cura... No es poden estripar ni tan sols "sense voler".