26 d’abril de 2010

LES COLÒNIES A "LES TALLADES "




EN AQUEST MURAL VA QUEDAR RECOLLIT EL QUÈ ELS VA AGRADAR MÉS DE COLÒNIES.

PAULA: CONÈIXER L'EDNA
IVAN I VÍCTOR: ELS CASCAVELLS PER RECORDAR L'ELFA EDNA
ÀLEX VIDAL, ANDREU I JAN: VEURE UNA ABELLA I MOLTES FORMIGUES
JOEL: DORMIR A LA LLITERA
LAIA: EL GELAT DE POSTRES
MARINA: DORMIR AMB LA IRENE, EL SOPAR DE COLÒNIES I FER LA CROQUETA
ALEXIS: MENJAR AL MENJADOR I CÓRRER PER JUGAR
RUBÉN I VÍCTOR: BUSCAR EL TRESOR DE L'EDNA
DIANA: CÓRRER PER LA MUNTANYA

I ALGUNS SENTIMENTS VAN SER ELS SEGÜENTS:


POL: VAIG ESTAR CONTENT QUAN DORMIA COM UN TRONC
JÚLIA: VAIG ESTAR CONTENTA PERQUÈ VAIG DORMIR A LA LLITERA DE DALT
IVAN: VAIG ESTAR CONTENT QUAN JUGAVA AL TREN QUE SE CAU

IRENE: EM VAIG ENFADAR QUAN ESTAVA AMB LA MONITORA PERQUÈ VOLIA ANAR A DORMIR
ALEXIS: EM VAIG ENFADAR QUAN EM VAIG FER MAL

SAONA: VAIG POSAR-ME TRISTA PERQUÈ NO VOLIA ANAR DE COLÒNIES, VOLIA LA MARE. PERÒ LLAVORS JA EM VA PASSAR.

I AQUEST ÉS EL RESUM

1 comentari:

Anònim ha dit...

L'Ivan iu que li ha agradat molt el dinar i dormir a dalt, tambè rentar-me les dents amb la pasta nova de maduixa.

Ja tinc ganes de tornar a anar de colònies.

Ivan