22 de setembre de 2010

JA HEM COMENÇAT !


 
HOLA PARES I MARES, AVIS I ÀVIES, TIETS I TIETES, GERMANETS I GERMANETES,

HEM COMENÇAT P5 I ESTEM A UNA CLASSE NOVA.
TENIM LES MATEIXES MESTRES A LA CLASSE, L'INGRID I LA PILAR PERÒ VENEN TAMBÉ LA CRISTINA, LA ISABEL, LA NATALIA, LA VIRGINIA I EN BORJA.

TENIM UN ESCALESTRIC PER JUGAR I LA CASA DE LES TRES BESSONES, TAMBÉ ANIMALS; NÚMEROS NOUS; TENIM NORMES DE CLASSE DIFERENTS; TENIM MOLTES GANES D'APRENDRE A LLEGIR I ESCRIURE; ENS RENTEM LES DENTS; I TAMBÉ ESTEM MÉS ESTONA A L'ESCOLA.

BENVINGUTS A TOTS I TOTES !!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Marina diu:
M'agradan les "profes" noves i estic molt contenta de tenir aquest curs a la Ingrid i a la Pilar de nou!!!!

Anònim ha dit...

M'agrada molt esta amb la Ingrid.
M'agrada molt jugar a la classe y en el pati(a gats y gossos).

Lucía

Anònim ha dit...

LUCIA,PAPA,

Eva ha dit...

HOLA INGRID, PILAR I COMPANYS I COMPANYES, ESTEM MOLT FELIÇ PER VOSALTRES I UN DIA US DIREM QUE ANIREM A ITALIA QUAN ELS MEUS PAPES TINGUIN VACANCES LLARGUES.

ALEXV.

Anònim ha dit...

PAULA: ESTIC MOLT CONTENTA DE ESTAR AMB LA INGRID I LA PILAR I M´AGRADA MOLT FER DIBUIX LLIURE I JUGAR AMB ELS MEUS COMPANYS

Mireia ha dit...

Mireia, mare Andreu: Que bufons esteu! Ja es veu que us estimeu molt!

Anònim ha dit...

TONI: M AGRADA SER P5
M AGRADAN ELS MEUS COMPANYS I LS MEVES PROFES
TONI

aureans ha dit...

JO TAMBÉ VULL SER UN BLAUET
NIL