6 d’octubre de 2010

ELS PRIMERS DIES...


6 comentaris:

Anònim ha dit...

NEREA DIU: INGRID I PILAR SOU LES MEVES AMIGUES, M´AGRADA JUGAR MOLT I FER TOTES LES LLETRES I NUMEROS QUE FAIG AL COLE FLUVIA SOU MOLT GUAPES,
MAGRADA MOLT ANAR AL PATI A VEURE LES PROFESORES QUAN ESTAN PARLANT AL PATI.
INGRID I PILAR MAGREDEU MOLT PERQUE SOU MOLT GUAPES ADEU PILAR I INGRID.

Anònim ha dit...

Hola a tots,
Ahir vam estar els pares a la reunió i ens han explicat que aquest any teniu molta feina, heu d'apendre molt, així que anims i a treballar....

Mariola i Joan

Anònim ha dit...

Marina diu: demà divendres no podré anar al cole perquè tinc mal de cap i febre,però jo lic a la mama que si que vull anar...

Mireia ha dit...

ANDREU DIU: MAGRADA MOL FE FOCS ARTIFISIALS BUFAN PINTURA AMB UNA CANYA!

Eva ha dit...

Hola Blauets!!
Víctor diu q estima molt a tots els seus companys/es i a Ingrid i Pilar.
La propera setmana ja estarà recuperat i podrà tornar al coleeee!!!!
Molts petons per tots!!!!!!

Eva (Mare de Víctor)

Anònim ha dit...

l'Ivan diu que li agrada molt anar a l'escola i jugar al pati amb els seu amics. I aar d'excursió. La mama diu però que també hem de trebalar molt, jo dic que també m'agrada treballar i escriure molt...
Tonets
Ivan